sobota 15. listopadu 2014

Typ Ursa Major S/Y Morski ptak ( Seagull)

Plachetnici jsem koupil v jachtklubu Cztery wiatry ve Svinoústí od Ryszarda Spodarczyka. Dvě sezóny jsem na ní vyplouval z domovské mariny Pogoň ve Štětíně. Pak jsem si ji na pár let odvezl domů do Heřmanovic, kde jsem ji ve volných chvilkách opravoval. Plachetnice se jmenovala Morski ptak. Po opravách jsem ji přejmenoval na Seagull a odvezl zpět na Balt. Stálé kotvení jsem získal ve Svinoústí v jachtklubu, kde jsem ji koupil.
Plul jsem na ní s posádkami i občas sólo. Párkrát jsem ji půjčil kolegům jachtařům z Lipna a Orlíku.
Seagull plul ve vodách Polska, Německa, Dánska a Švédska. Nejčastěji jsme navštěvovali ostrov Bornholm.
Seagulla jsem prodal polskému kolegovi v jachtklubu. Plachetnice mu dodnes dobře slouží a je stále v dobrém stavu.


koupená Ursa Morski ptak

zkušební plavba

novopečený majitel

na Bornholm

generální opravy lodi po dovozu do ČR

garáž v Heřmanovicích

kokpit po nátěru

nový lak

už se tu dá bydlet

finále - připraveno k odvozu

zpět na Balt

ráno v přístavu

pohodová posádka

Morski ptak = Seagull

s kamarádem na plavbě

bez ostrůvku nejedu

v Nexo na Bornholmu

asi mikrospánek

v Gudhjemu

kamarád Jirka

severský fíkovník

do pr...e to je kosa!


po plavbě ve Swinoujscie

rozestavěný most ve Stralsundu

s Alešem na Hiddensee

Honza u kormidla

zimování lodi v jachtklubu Cztery wiatry

zamrzlý balt

Žádné komentáře:

Okomentovat